Ekonomik zorlukların yanı sıra aşırı maliyet algısıyla da boğuşan Bodrum’da BODER, Türkiye’nin her şeyini kapsayan bu rakamı vererek, yanlış anlaşılmalar ve konu hakkında tam bilgi sahibi olmadan yapılan planlı haberler nedeniyle bu yanlış bilgilendirmenin önüne geçmek için iletişim çalışmalarına hız verdi. Sadece Bodrum’da bile birçok olumsuz sonuç doğurabilirdi. Büyük uluslararası acentelerin bile iflaslarını açıkladığı bu dönemde, zaten tedirgin olan pek çok potansiyel misafir bu haber nedeniyle Bodrum gezisinden vazgeçmiş olabilir. Öte yandan tesislerde çalışanların iş motivasyonları olumsuz etkilenebilmektedir. Ne yazık ki sadece misafirlerin değil, pek çok finans kurumu ve tedarikçi kuruluşun da takip ettiği bu haber, asılsız haberler nedeniyle büyük bir sektörü çıkmaza sokabilirdi. Birleşik Krallık’ın en büyük yayın kuruluşlarından biri olan The Guardian gazetesi ile yapılan işbirliğinin ardından Birleşik Krallık genelinde dağıtılan ve büyük ilgi gören bir ek çalışma oluşturuldu. Bu yalan haberin büyük bir özveriyle yürütülen tanıtım faaliyetlerini de baltaladığını ifade eden Bodrum Otelciler Birliği Başkanı Ömer Faruk Dengiz, Bodrum markasına olası bir olumsuz etkinin önlenmesi için krizin büyük bir özveriyle ele alındığının altını çizdi. kısa zaman. BODER yönetim kurulu üyelerinin ve önemli turizmci meslektaşlarımızın desteğinin altını çizmek isteriz. Konuyla ilgili haber yapan gazetecilerin hemen hemen tamamıyla görüştüklerini, kendilerine olumlu yaklaşıp gerekli düzenlemeleri yaptıklarını, desteklerinden dolayı herkese teşekkür ettiğini, yeni projelerle tüm hızıyla çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Bodrum ve turizm için. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–