Pazar, Kasım 10

2030 yılına kadar yeni Hyundai hedefleri: Yıllık 5,5 milyon satış ve 21 yeni elektrikli model. – OTOMOTİV

Hyundai, etkinlikte elektrikli araçlarda (EV) ve hibritlerde rekabet gücünü artırmaya yönelik adımlarını yoğunlaştıracağının altını çizerken, batarya ve otonom araç teknolojilerini de daha dinamik bir şekilde kullanacağının altını çizdi. ve CEO Jaehoon Chang, markanın satış hacminin 2023 yılına kadar artacağını söyledi. Geçen yıla göre yüzde 30 oranında artırmayı planladıklarını söyledi. Hyundai, 2030 yılına kadar dünya çapında yıllık 5,5 milyon adet satış gerçekleştirmeyi hedefliyor ve bu rakamın 2 milyonunu da EV modelleri olarak elde etmeyi planlıyor. Hyundai, yatırımlarını ve tüm çalışmalarını bu yönde yoğunlaştırarak, ağırlıklı olarak Kuzey Amerikalılara yönelik, tek şarjla 900 km’nin üzerinde menzile sahip yeni tip elektrikli araç olan EREV (Uzun Menzilli Elektrikli Araç) modellerini tanıtmayı hedefliyor. ve Çinli. pazarlar. Hyundai ayrıca 2030 yılına kadar uygun fiyatlı modellerden lüks ve yüksek performanslı modellere kadar 21 yeni elektrikli araç modelini piyasaya sürecek. Öncelikle elektrifikasyona odaklanan Hyundai, aynı zamanda gelişmiş performans ve yakıt verimliliğine sahip gelişmiş yeni nesil hibrit sistemini de tanıtacak. HEV ürün gamını mevcut 7 modelden 14’e çıkarmayı planlayan Hyundai, lüks Genesis markasında yeni hibrit modelleri de satışa sunacak. Pil teknolojisini gündeminin merkezinde tutan Hyundai, aynı zamanda uygun fiyatlı NCM pillerini ve güvenlik ekipmanlarını da güçlendiriyor. Aynı şekilde sürücüsüz araçları pazarlamayı planlayan Hyundai, küresel sürücüsüz yazılım şirketlerine yeni modeller tedarik edecek. Hyundai, elektrifikasyondaki referans noktasını hidrojen teknolojisindeki yetenekleriyle birleştirerek yeni bir değer zinciri yaratacak. Bu sayede hidrojen alanında enerji liderliğini en üst düzeyde sağlamayı amaçlamaktadır. “Hyundai Way” stratejisini desteklemek için 2033 yılına kadar 90 milyar ABD Doları (120,5 trilyon KRW) tutarında önemli bir yatırım yapmayı planlıyor. %35’in üzerinde yeni bir hissedar getirisi (TSR) hedefi kullanacak olan Hyundai, 2025’ten 2027’ye kadar 3 milyar dolarlık (4 trilyon KRW) hisse geri alım planı başlatacak. Hyundai, karlılığını ve pazardaki elektrikli araçların rekabet gücünü artıracak. Ayrıca küresel kredi derecelendirme kuruluşlarından “Grade A” kredi notu almıştır. Ayrıca Hyundai, 2023 yılında yıllık 4,21 milyon adetlik küresel satış hacmiyle Hyundai Motor Group’un dünyanın en büyük üç otomobil üreticisinden biri olmasına da yardımcı oldu.Hyundai’den yeni hibrit modellerHyundai, tescilli TMED hibrit sistemiyle yıllardır hibrit pazarının ön sıralarında yer alıyor. Yeni Hyundai Dinamik Yetenekler stratejisinin bir parçası olarak Hyundai, hibrit pazarındaki konumunu daha da güçlendirmek için yatırımlarını artırdı ve hibrit sistemini kompakt ve orta boy otomobillerin ötesinde küçük, büyük ve lüks araçlara kadar genişletecek. Mevcut ürün yelpazesini yediden 14 modele çıkaracak olan Hyundai, lüks Genesis markasını da içerecek şekilde geliştirecek. Yeni nesil TMED-II sistemini tanıtmaya hazırlanan Hyundai, performansı ve yakıt verimliliğini önemli ölçüde artırarak maksimum küresel rekabet gücüne ulaşacak. Mevcut hibrit sistemle karşılaştırıldığında verimlilik. Bu sistemin Ocak 2025’ten itibaren seri üretim araçlara entegre edilmesi bekleniyor. Geleceğin hibrit araçları, akıllı rejeneratif frenleme ve V2L gibi ürün değerini artıran birinci sınıf teknolojilerle donatılacak. Hyundai, gelişmiş hibrit modelleriyle bu segmentteki varlığını ikiye katlarken, 2028 yılına kadar %40’ın üzerinde bir artışla 1,33 milyon adet satmayı da hedefliyor. Özellikle Kuzey Amerika’da hibrit talebinin artacağını öngören Hyundai, 2030 yılına kadar pazardaki hibrit araç hacmini 690.000 adede çıkarmayı planlıyor. Kore ve Avrupa dahil her bölgede talebi karşılamak için hibrit satışlarını genişletmek isteyen Hyundai, , bu nedenle hibrit pazarda söz sahibi olmak için emin adımlar atacak. Bu iddialı planı kolaylaştırmak için Hyundai, büyük küresel fabrikalarının tüm avantajlarından yararlanacak. Ayrıca Hyundai Motor Group, ABD’nin Georgia eyaletindeki Metaplant America’da (HMGMA) yeni hibrit araçların yanı sıra merakla beklenen tamamen elektrikli IONIQ 9 ve IONIQ 5 modellerini de üretmeyi planlıyor. Bu strateji, markanın şu anda hibrit tedarik sıkıntısı çeken Kuzey Amerika pazarına hızla yanıt vermesini ve fabrikanın operasyonel verimliliğini artırmasını sağlayacak.EV serisinin genişletilmesi ve yeni uzun menzilli modeller Hyundai, Hyundai Dinamik Yetenekler stratejisinin bir parçası olarak hibrit araçların yanı sıra yeni bir elektrikli araç serisi de geliştiriyor. EREV adı verilen uzun menzilli elektrikli araçlar, içten yanmalı motorların (ICE) ve elektrikli araçların avantajlarını birleştirecek. Hyundai, iki motorun uygulanmasıyla dört tekerlekten çekişi mümkün kılmak için yeni ve benzersiz bir tahrik ve güç elektroniği (PT/PE) sistemi geliştirdi. Yeni EREV, pahalı akü kapasitesini azaltarak mevcut motorun kullanımını maksimuma çıkararak müşteri talebini artırıyor ve benzer elektrikli araçlarla maliyet rekabeti sağlıyor. Yeni EREV modelleri, tam şarjla 900 km’nin üzerinde artırılmış menzil sunarak, hem stressiz yakıt ikmali hem de şarj imkanı sağlıyor. Bu araçlar elektriğe geçişte önemli bir köprü görevi görecek. Hyundai, 2026 yılı sonuna kadar Kuzey Amerika ve Çin’de yeni EREV’in seri üretimine başlamayı planlıyor ve satışlar 2027’de ciddi anlamda başlayacak. Kuzey Amerika pazarındaki içten yanmalı motor talebini karşılamak için ilk etapta D-‘yi piyasaya sürecek. Hyundai ve Genesis markalarının sınıf SUV modellerini 80.000 adetin üzerinde satmayı hedefleyecek. Hyundai Çin pazarında da aktif olacak. Özellikle ekonomik C segmenti modellerde yıllık 30 bin adedin üzerinde satış hedefleniyor.Hyundai’den yüksek performans gösterisi Hyundai, yüksek performans serisine geçtiğimiz Mart ayında New York’ta tanıtılan GV60 Magma Concept ile başlayarak kaliteyi ve gücü en üst düzeye çıkaracak. N markası, Hyundai’nin temel elektrikli araç teknolojisindeki rekabet gücünü daha da artırmasına olanak tanıyacak. Mobilitede Oyun Değiştirici: Hyundai’nin yazılım merkezli dönüşümü ve SDV Pace CarHyundai Way’in ikinci bölümünde Mobilitede Oyun Değiştirici stratejisi yer alıyor. Hyundai, yazılım ve yapay zeka tabanlı ürün ve hizmetlerini sürekli olarak geliştirirken aynı zamanda SDV Pace Car ve mobilite ekosisteminin dönüşümüne de öncülük edecek. SDV geliştirmenin amacı, aracın içinden ve dışından çeşitli verileri toplayabilen ve aracın genel arayüzünü yazılım aracılığıyla kontrol edebilen donanım cihazlarının oluşturulmasını içerir. Hyundai, SDV cihazlarını filo, lojistik ve şehir içi ulaşım altyapısına bağlayarak çeşitli alanlarda büyük miktarda veri üretebilen, toplayan ve kullanabilen bir veri altyapısı oluşturmayı hedefliyor.Hyundai otonom araçlarda zirveye doğru yarışıyorHyundai ayrıca çeşitli otonom yazılım teknolojisi şirketlerine yeni araçlar satacak iş operasyonları da planlıyor. Bu yeni girişim, Hyundai’nin donanım geliştirme yeteneklerini ve üretimdeki rekabet gücünü artıracak. Motional ile iş birliği yaparak otonom araç geliştirme konusundaki uzmanlığını artıracak olan Hyundai, otonom sürüş alanında dünya liderleriyle iş birliğini de genişletecek. Bu ortaklıklar aracılığıyla Hyundai, otonom araç geliştirme ve üretim yeteneklerini en yüksek küresel standartlara getirmeyi hedefliyor. Seviye 4 ve üzeri otonom sürüş platformu geliştirmeyi planlayan Hyundai, otonom araç platformunu küresel otonom sürüş yazılım geliştirme şirketlerine sağlayacak.Yeni pil teknolojileriyle üst düzey elektrifikasyon Hyundai, katı hal pilleri de dahil olmak üzere yeni nesil piller geliştirmeyi planlıyor. Piller, bu yılın sonlarında Uiwang Araştırma Enstitüsü’nde açılması planlanan Hyundai’nin Yeni Nesil Pil Araştırma Binasında geliştirilmeye devam edecek. Bu girişim, markanın yeni nesil pil teknolojisindeki liderliğini güçlendirmeyi amaçlıyor. Hyundai, optimize edilmiş bir batarya hücreli araç (CTV) yapısını uygulamayı planlıyor. CTV yapısında akü ile araç gövdesini entegre ederek akü entegrasyonunu ve performansını artıracak. Hatta önceki CTP (hücreden pakete) sistemine kıyasla bileşenleri azaltarak ağırlığı %10 oranında hafifletecektir. Hyundai, 2030 yılına kadar yalnızca mevcut düşük güçlü NCM (nikel-kobalt-manganez) pilleri kullanmayı planlamıyor. düşük maliyetli LFP (lityum demir fosfat) piller ile daha geniş bir çözüm yelpazesi sunacak yeni ve ekonomik bir NCM pili geliştirmeyi de hedefliyor. Bu yeni giriş seviyesi pil ilk kez ana akım modellerde uygulanacak. Hyundai, pil performansının 2030 yılına kadar yüzde 20’den fazla artmasını bekliyor.Hidrojenle sürdürülebilir enerji geleceğiHTWO hidrojen değer zinciri markası aracılığıyla Hyundai, yakıt hücresi sistemleri yelpazesini tramvaylar/trenler, gelişmiş hava hareketliliği, ağır ekipmanlar, deniz taşıtları ve daha fazlası gibi daha geniş uygulamaları içerecek şekilde genişletmeyi planlıyor. Büyümeye katkıda bulunan faktörlerden bazıları arasında petrol, çimento ve çelik gibi azaltılması zor sektörlerde temiz hidrojene olan talebin artması ve gemi ve uçak gibi uzun mesafeli taşımacılıkta artan kullanım yer alıyor. Hyundai, üretim ve operasyonun tüm aşamalarında karbon nötr hale gelerek 2045 yılına kadar net sıfıra ulaşmayı hedefliyor. Bu hedef, işyerinde yenilenebilir enerjinin uygulanmasını ve hidrojen enerjisi işinin genişletilmesini içermektedir. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

romabet güncel giriş betgar güncel giriş